bunga hot cr3ative

Salam,
HOt Cr3ativ3 merupakan sebuah blog yg menyediakan dan mempermudahkan kepada sesiapa saja yang bakal meraikan hari-hari bahagia seperti majlis pertunangan, pernikahan, perkahwinan dengan pilihan-pilihan bunga telur, hantaran, serta khidmat rundingan perkahwinan. Kami juga menerima tempahan bunga telur/gift utk majlis cukur jambul atau khatam al-quran. Yang pasti kami menjanjikan ciptaan bunga2 yg berbeza serta harga mengikut kemampuan anda.

ooo yeaaa di blog ini juga saya akan masukkan juga cite2 santai, info/tips mengenai ape saja.. kan SHARING tu CARING !! ;D

Total Pageviews

Tuesday 13 September 2011

>> sape ketandusan??

hahhahaha...... jgn salah fhm. soalan saya belum habis lagi. sape yg ketandusan idea nak deco hantaran??
mmmmm jika awak,awak dan awak kekeringan idea, saya boleh membantu. saya juga ada menyediakan perkhidmatan utk mncantikan barangan hantaran anda. Bak sini barang hantaran awak biar saya tolong cantikkan :))

kos perkhidmatan kami ada 4 kategori iaitu :-
1) upah shj tidak termasuk bahan hiasan, 1gubahan= rm15
2) basic gubahan, hiasan bunga artificial shj, 1gubahan = rm35
3) gubahan hiasan bunga artificial, bakul atau hiasan2 sampingan, 1gubahan =rm45
4) premium = rm 65

dan d bawah contoh hantaran yg telah kami adaptasikan ;D











No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.